Pages

Tuesday 2 April 2013

GEMPAR!!! MELANCAP VS ZINA VS GAY VS BISEKSUAL...SIAPA MENANG !??








PKR akhirnya kantoi dengan tindak tanduk mereka sendiri. Apabila berlaku salahlaku moral yang serius diperingkat kepimpinanbawahan maka “double standard” berlaku.

Namun mereka harus ingat bahawa ini bukan zaman mereka yang teraniaya mendiamkan diri. Apabila kes Saharudin yang kantoi melancap mahu diambil tindakan sedangkan Anwar yang mempunyai bukti 100% berzina dan meliwat dilepaskan, begitu juga dengan moral Azmin Ali dan Elizabeth Wong yang mendapat “kekebalan “ dari dikenakan sebarang tindakan maka rakyat akan dapat menilai bahawa parti PKR memang cukup haprak dengan segala macam “najis” didalamnya.

Mari kita lihat sedikit komen dari Saharudin yang kantoi melancap. "Itu cerita lama…" Itulah kenyataan ringkas Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Merbok, Saharudin Hamid yang dikaitkan klip video lucah baru-baru ini.





Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani (MPSP) itu mengaku bersedia menerima keputusan pucuk pimpinan parti mahupun pihak MPSP berhubung kedudukannya asalkan ianya adil dari segenap lapisan kepimpinan namun nampak gaya ianya agak mustahil.

Beliaukesal dengan ura-ura pucuk pimpinan parti PKR yang mahu mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri.





"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"



Katanya, setakat ini, beliau masih belum dipanggil oleh pucuk pimpinan PKR sama ada di peringkat negeri atau pusat untuk berbincang mengenai perkara terbabit.

"Belum ada apa-apa. Malah, saya belum terima sebarang surat daripada parti dan pihak majlis (perbandaran)," katanya

Khamis lalu, Badan Bertindak Anti Penyelewengan Negeri Kedah mendedahkan satu klip video rakaman gambar aksi perlakuan lucah yang dikatakan membabitkan seorang pemimpin pembangkang peringkat negeri.



Sedutan gambar itu menampilkan seorang lelaki dalam keadaan tidak berbaju dan kemudian membuka seluar sambil menunjukkan kemaluannya

Beliau yang ditemubual melalui panggilan talifon agak kecewa dengan ura-ura pemecatan yang mahu dilakukan tanpa asas ekoran penyebaran gambar gambar beliau yang sedang melakukan onani didalam pejabat PKR negeri Kedah.

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat.Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?"Ujar beliau.

Saharuddin Hamid sudah memohon bantuan daripada Ahli Parlimen Sg Petani yang juga Pemimpin PKR Yb Johari Abdul untuk membantu beliau dalam mempertahankan hak beliau dalam membela diri dari pemecatan parti PKR.

"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".

Saharuddin Hamid menjadi tumpuan minggu lalu apabila beberapa blog menayangkan gambar beliau sedang melakukan onani dihadapan komputer didalam pejabat beliau.

Pakatan Haram mengamalkan konsep pucuk pimpinan mereka kebal dari segi undang-undang apa pun jua memandangkan mereka mempunyai keupayaan kewangan yang dibiayai oleh Yahudi untuk lakukan apa sahaja termasuk menunda perbicaraan 100 tahun lagi ataupun membayar sesiapa sahaja untuk berpaling tadah. Sesungguhnya kita tidak mahu sesekali parti seperti ini memimpin negara kita. Keamanan dan kesejahteraan hanya mampu diterajui oleh kerajaan Barisan Nasional sahaja. Oleh itu pastikan kita mengundi BN di PRU13 yang semakin hampir ini.

Sumber kedahan69ers

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...