Pages

Sunday, 16 June 2013

SUKAN : DEBARAN FINAL PIALA FA SEMAKIN TERASA


PBNJ Tawar Ganjaran Jika Menang Piala FA

JOHOR BHARU — Presiden PBNJ Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkata pasukan Johor FA dalam Liga Perdana dan Johor Darul Takzim (Johor DT) dalam Liga Super akan menerima ganjaran setimpal dengan usaha dan kejayaan yang diraih mereka.

Johor DT akan menentang Kelantan pada final Piala FA di Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

“Walaupun Johor FA tidak bertanding tetapi mereka akan tetap menerima ganjaran kerana mereka juga pasukan saya,” kata Tunku Mahkota Johor itu kepada pemberita selepas merasmikan majalah ‘Harimau Selatan’ di Persada Johor di sini hari ini.

Menurutnya, kejayaan Johor DT melangkah ke final Piala FA merupakan pencapaian yang terbaik yang disifatkan baginda sebagai peningkatan mendadak pasukan itu berbanding musim lalu.

Mengenai baki saingan Liga Super, Tunku Ismail berkata Johor DT akan cuba memberikan yang terbaik untuk merangkul gelaran Liga Super.

Beliau mengakui pertembungan Johor DT dengan pendahulu liga, Lions XII dari Singapura di Stadium Jalan Besar, Singapura, pada 20 Jun nanti bukan satu tugas yang mudah.

Selepas 18 perlawanan Liga Super, Johor DT kini menduduki tangga kedua dengan 34 mata di belakang Lions XII yang mengumpul 38 mata manakala Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di tempat ketiga dengan 33 mata.

Dalam saingan Liga Perdana, Johor FA menduduki tempat ketiga dengan 39 mata selepas 19 perlawanan di belakang pendahulu liga, Sarawak, yang mengumpul 49 mata diikuti kelab Sime Darby dengan 45 mata.

1 comment:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...