Pages

Tuesday 7 May 2013

HOT!!! CINA ADALAH PEMILIK SEBENAR TANAH MELAYU. JOM RISIK


PANAS!!! CINA ADALAH "PEMILIK SEBENAR TANAH MELAYU"..?



Belum lagi berjaya menjadi kerajaan tetapi sudah dakwa "We are rightful OWNER of the Country". North Malaysia ? (macam negara komunis North Korea).

Dan bacalah wahai Pribumi Melayu Semenanjung.. apa yang mereka tulis.. "REVOLUTION is not one night affair"..

Jadi apa kata Pribumi Melayu Semenanjung yang memangkah DAP sedangkan DAP tidak memangkah PAS dan PKR di kawasan cina?

Apa rasanya kamu pribumi Melayu Sememanjung apabila kamu menewaskan calon kaum kamu sendiri dengan memberikan undi kepada Pakatan DAP dikawasan Melayu?

"THIS IS NOT OVER YET" bagi kamu wahai pribumi Melayu Semenanjung yang menyokong pakatan DAP???

Dari pilihanraya kecil, prk sejak dulu sehinggalah pru sekarang, orang cina secara amnya telah menterjemahkan undi mereka, solid utk kaum mereka sahaja. Binalah berpuluh-puluh SRJK china, taburlah banyak mana pun duit cukai pun, mereka tetap ambil yg ditabur tapi kencing tetap kencing.


*sumber Kenn Voices Around


Majoriti Cina Kafir di Malaysia ini sudah nampak "JALAN" yang dijanjikan oleh DAP. Peluang HAK SAMA RATA yang dimahukan oleh etnik ultra kiasu ini telah dibuka luas oleh ANWAR IBRAHIM yang menjanjikan DEMOKRASI BEBAS seperti di Barat kepada semua warga Malaysia tidak kira anda kafir atau tidak.

Tahniah PAS... impian anda untuk melihat UMNO dikuburkan mungkin akan tercapai dengan bantuan para kafir harbi ini. Sejarah akan mencatatkan bahawa Melayu PAS telah bersama DAP memerangi saudara seakidah dan sebangsanya sendiri dari UMNO. Bangsat kamu fanatik PAS!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...