Pages

Thursday 21 March 2013

HOT!!! ANWAR TARIK BALIK SAMAN RM100 JUTA KEATAS PAPA GOMO



Ingatkan Anwar nak cabar Gomo supaya dedahkan jika benar ada bukti, rupanya nak ulas pun takut. Semalam bukan main lagi umum satu dunia nak saman Gomo 100 juta...

Anwar serah cabaran Papa Gomo kepada peguam

PETALING JAYA - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan 'cabaran' Papa Gomo yang memberi beliau tempoh 48 jam supaya menarik balik saman terhadapnya jika tidak mahu lebih banyak pendedahan dibuat.

"Saya serahkan perkara itu kepada peguam saya untuk uruskannya," kata beliau ringkas pada sidang media di sini, hari ini.

Papa Gomo membuat kenyataan beliau enggan menarik balik tuduhan dan membuat permohonan maaf walaupun bakal berhadapan saman berjumlah RM100 juta, sebaliknya mahu mendedahkan lebih banyak video membabitkan Anwar.

Menerusi sebuah entri di blognya semalam, Papa Gomo berkata, beliau ingin mengikut jejak langkah idolanya, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang enggan memohon maaf apabila menggelarkan Anwar sebagai homoseksual.

"Saya nak menyatakan bahawa saya memohon maaf kepada Datuk Seri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Datuk Seri agar rakyat mengetahui kebenarannya," tulis blogger pro-Umno berkenaan.

Anwar memulakan proses perundangan ekoran pendedahan gambar dan video lelaki mirip pemimpin utama pembangkang itu, semalam.

Ketua Umum PKR itu memberi masa 48 jam supaya Papa Gomo menarik balik tuduhan dan memohon maaf terhadapnya.

Namun Papa Gomo dilihat bertegas dengan pendedahannya itu dan menegaskan apa yang dilakukannya hanyalah untuk menyedarkan masyarakat bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin serta mencabar Anwar Ibrahim menyamannya.

Sinar Harian



GOMO: aku tak kira lah apa pun esok aku nak Anwar Ibrahim saman aku dengan amaun RM100 juta tu. semalam bukan main lagi cakap besar tetiba pulak hari ni nak buat U TURN serah pada peguam sama ada nak saman aku ataupun tidak.

Pundek punya Al Juburi, aku ingat berani sangat. Ptuihhhhh.... Lawan tetap lawan. Kalau berani kau saman lah wahai Al Juburi. Juak pakatan tolong suruh Anwar Ibrahim saman aku terutama puak puak blogger dan cybertrooper pakatan tu. takkan kau orang taknak tengok Papa Gomo disaman Anwar Ibrahim? Hahahaha

Psssttt..... Apa pun esok kita tengok berani ke tidak Anwar Ibrahim saman Papa Gomo

Sumber KLIK papagomo

2 comments:

  1. Al Juburi, dia ingat Papa Goma makan digertak....harap-harap kot Papa Gomo tarik balik vadeo kegiatan songsangnye tu...tak payahlah Al Juburi, memang tidak ragu-ragu ko memang kaki ' stor kunyit '....aku ucapkan syabas kpd Papa Gomo kerana berani mendedahkan aktiviti songsang manusia yang bernama Anwar...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...