Pages

Friday, 22 March 2013

APA ITU ILMU KEBAL?!

Lahad Datu Dan Pengamal Syirik?!

" Ustaz mail dahulu salah satu ilmu bathil yang pernah dia terambil time2 dia jahil ialah ilmu kebal. masa 13 mei 1969. Masa tu ramai org melayu terambil ilmu nie dgn alasan yang sama iaitu darurat dan terpaksa. Itu adalah satu masa yang malang bagi org islam melayu kerana ramai yang terambil ilmu mcm nie."

Ilmu Kebal

ilmu kebal termasuk dalam kategori ilmu bathil yang terang. Ustaz mail dahulu salah satu ilmu bathil yang pernah dia terambil time2 dia jahil ialah ilmu kebal. masa 13 mei 1969. Masa tu ramai org melayu terambil ilmu nie dgn alasan yang sama iaitu darurat dan terpaksa.

Itu adalah satu masa yang malang bagi org islam melayu kerana ramai yang terambil ilmu mcm nie. Yang berlaku kepada ustaz mail, memang badan dia tak lut dek senjata tetapi dalam batin dan imannya lemah. Semakin dia usaha untuk mendekatkan diri dgn Allah, semakin dia jauh dari Allah. Time tu dia buat tabligh merata tempat.

Alhamdullilah dia dah berjaya keluarkan ilmu kebalnya dan akhirnya Allah memperkenankan hajatnya memulangkan ilmu kebalnya. Yang berlaku dkt kawan seguru saya pun hampir sama.

Dia menuntut ilmu selendang merah, sememangnya kebal badannya. kalau bergaduh tak pernah nak kalah. tetapi nak solat aje, ada benda hitam berdiri depan kain sejadahnya. Selain dari tu bunyi pahat tak kira siang malam mengekori kemana sahaja dia pergi (atas syiling).

ceritanya kalau ilmu kebal ini tergolong dalam ilmu yang haq, dah pasti ada cerita-cerita para sahabat yang dapat menguasai ilmu ini dan sudah pasti Rasullulah s.a.w dan para sahabat dah dapat ilmu ini dan amalkan. Ilmu kebal itu bathil kerana ianya menjauhkan diri anda dari syahid. Para sahabat dan bait Rasullulah s.a.w semua berlumba nakkan syahid, kita semua berlumba-lumba nak kebal???


Gambar Hiasan

Kalau kebal mcm mana nak dapat ganjaran syahid?? Kalau kebal pun, kulit yang kebal, kat dalam (iman dan bathin) langsung tak kebal. kalaulah ilmu kebal ini haq, Rasullulah s.a.w pasti dah kebal dan para-para sahabat pun semua kebal. rasullulah adalah gedung ilmu dan contoh kepada semua umatnya.

kawan saya dah rasa, ustaz mail sendiri dah rasa penangan ilmu kebal ni. Saya takde ilmu kebal, cuma dulu ada ilmu kuat badan. accidentlah banyak mana pun, langsung tak patah..luka2 adalah. Alhamdulillah saya dah berjaya pulangkan ilmu nie.

Terpulanglah kepada semua nak percaya atau tidak. Kawan saya amat bersyukur kerana Allah tunjukkan ilmu yang banyak menggangu darinya dan keluarga ialah ilmu kebal selengpang merah. Alhamdulillah dia dalam proses memulangkan segala ilmu bathil yang dia pernah ambil secara sengaja dan tidak.

wallahuaklam

Sumber KLIK ilmuhaq-danish

1 comment:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...