Pages

Monday 4 March 2013

Abramovich Tidak Pecat Rafa Benitez


Rafael Benítez, Chelsea manager PENGURUS sementara Chelsea, Rafael Benitez (gambar) mengakui hubungannya dengan pemilik kelab, Roman Abramovic serta pemain-pemain amat baik walaupun penyokong-penyokong kelab itu mengkritiknya.
Pengurus dari Sepanyol itu sebelum ini mengesahkan akan meninggalkan Chelsea penghujung musim ini, dijangka akan diberi satu lagi peluang untuk mengendalikan perlawanan antara West Brom Sabtu ini.

“Hubungan saya dengan pemilik kelab sangat baik. Setiap kali saya bercakap dengan Abramovic berkenaan bola sepak dan saya berpuas hati.
“Saya tahu dia mahu kemenangan. Saya berada di sini kerena kemahuan dia untuk menang dan saya akan cuba yang terbaik sehingga hari terakhir.
“Hubungan dengan yang lain juga baik. Saya tidak mempunyai apa-apa masalah dengan orang lain.
“Saya juga ada bercakap dengan Pengarah teknikalMichael Emenalo setiap hari. Dia juga turut melihat latihan.
“Kami berbincang seperti biasa dan berkongsi pengalaman mengenai bola sepak,” jelasnya kepada BBC Football Focus.
Sebelum ini, laporan tersebar mengenai pertikaman lidahnya dengan kapten pasukan John Terry di bilik persalinan.
“Semua pemain menyokong seratus peratus. Hubungan saya dengan kakitangan kelab serta orang-orang di Cobham sangat baik,” tambahnya.
Benitez juga turut memberi jawapan jelas sekiranya dia bakal dipecat.
“Tidak. Mereka tahu bagaimana kami bekerja dan apa yang sedang dilakukan,” ujarnya.

Sumber KLIK  http://www.suaragenerasibaru.com/?p=71061

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...