Pages

Tuesday, 19 March 2013

LAGI USTAZAH SEGERA BARU BELAJAR PAKAI TUDUNG KAFIRKAN UMNO SEBAB DIA AHLI PAS !!!



Pelakon dan bekas penyanyi serta peserta One In A Million, Farah Asyikin sebelum ini berdalih-dalih dan menafikan sekeras-kerasnya penyertaan aktifnya dalam parti pembangkang.

Tetapi malam tadi, di Seremban, dia muncul berceramah di atas pentas pakatan pembangkang dan turut terikut-ikut dengan rentak maki-hamun dan menghamburkan pelbagai tuduhan serta tohmahan kepada UMNO dan kerajaan.

Seolah-olah sudah terpengaruh sepenuhnya dengan budaya fitnah dan tohmahan di pentas-pentas ceramah pakatan pembangkang, Farah Asyikin tanpa segan silu mempersoalkan keislaman kerajaan sekarang dan parti yang memerintah iaitu UMNO.

Sambil merayu penyokong pembangkang menolak Barisan Nasional (BN) yang menurutnya tidak berlandaskan Islam, Farah Asyikin dalam ceramahnya berkata:

"Saya kini baru faham mengapa Pas mengatakan depa (UMNO) itu kafir... apabila ada dalam kalangan kita beragama Islam menolak al-Quran, apa jadinya? Tepuk dada tanya selera, saya tidak mahu sebut."

Ucapan Farah Asyikin ketika berceramah di Pusat Khidmat Dewan Undangan Negeri (DUN) Paroi di sini itu jelas bercanggah penafian dan kenyataan beliau sebelum ini iaitu penglibatannya dalam ceramah pembangkang hanya sebagai penyokong dan berucap perkara-perkara berkaitan Islam serta isu perpaduan sesama Islam.

Pun begitu, kehadiran Farah Asyikin yang diharap-harapkan dapat meramaikan khalayak gagal membantu apabila hanya kira-kira 150 orang yang hadir mendengar ceramah tersebut.

Selain itu, seolah-olah seseorang yang sudah lama menceburkan diri dalam bidang politik, selebriti tersebut juga tanpa segan silu membidas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang didakwanya teragak-agak dalam membuat keputusan menentukan tarikh Pilihan Raya Umum Ke-13.

Farah Asyikin juga membuat kesimpulan mudah bahawa kerajaan BN pimpinan Najib tidak bersedia berhadapan pilihan raya umum hanya semata-mata dengan satu alasan tidak berasas iaitu kerana menurutnya sehingga kini BN belum mengumumkan sebarang manifesto berbanding pakatan pembangkang.

"Manifesto, kerajaan (BN) sudah lancar atau belum? Kenapa? Sebabnya mereka tidak yakin. Kenapa pula tidak yakin? Sebab tidak ada tarikh pilihan raya umum," katanya.

Sumber KLIK theflyingkick

4 comments:

  1. kalo nak berubah jadi baik tue..tak payah la nak ikut maki hamun org lain...kalo macam nie perangai baik teruskan jer paki dedah sana sini....tutup pun kalo mulut jahat tak guna jugak...pakej langsung tak lengkap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..kena dakwah diri&keluarga dulu, dah lengkap barulah dakwah masyarakat...biar taksub agama JANGAN taksub Ulama. Ulama akhir zaman....

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. tutup aurat tu wajib.
    bini najib tak pakai tudung.
    kalau itu pun tak boleh nak urus, macam mana nak uruskan negara islam?

    biar taksub agama, jangan taksub parti.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...