Pages

Tuesday 28 May 2013

TERBALIK PULAK DAH!!! ANWAR TAK PERNAH BUKTIKAN PUN YANG BUKTI VIDEO TU SALAH!!!



Kalau jenis anjing Pakatan Rakyat, sampai bila-bilalah kekal sebagai anjing. Kalau tak menggigit sebab dah tak bertaring dan bergigi, dapat menjalak pun jadilah.

Itulah yang sedang berlaku sekarang.

BABI-BABI Pakatan Rakyat telah menyiarkan gambar-gambar yang kononnya berlaku BLACKOUT di beberapa tempat pengiraan undi pada 5 Mei 2013. ANJING-ANJING Pakatan pun pakatlah menyalak habis-habisan kononnya, SPR menipu dan PRU13 tidak betul keputusannya kerana penipuan-penipuan tersebut.

Bergedik ekor ANJING-ANJING Pakatan apabila ADUN Seri Serdang, Noor Hanim Ismail mengakui bahawa gambar yang dipertikaikan itu, sebenarnya adalah kejadian BLACK-OUT sebenar di Sekolah Kebangsaan Serdang, yang merupakan salah satu daripada pusat pengiraan undi di kawasannya. Tetapi tersangat menarik ialah apabila Noor Hanim Ismail ENGGAN membuat laporan polis berhubung kejadian berkenaan walaupun mengakui kejadian tersebut berlaku.

Lawak! Apasal? Takut kena buat pilihanraya balik sedangkan pemenangnya adalah Noor Hanim Ismail dari PAS? Atau sebenarnya dia terlalu teruja untuk menyokong teori BLACK-OUT sampai di luar kesedaran, pengakuannya itu boleh menimbulkan natijah dan kalau laporan polis dibuat, dia boleh hilang jawatan sebab buat laporan menipu, kemudian dihukum pula penjara?

SPR telah menjawab berhubung video dan gambar-gambar berkenaan. Malangnya, segala penjelasan yang diberikan, telah ditulikan dan didiamkan, sebaliknya ANJING-ANJING Pakatan terus menyalak mengikut nada tuan mereka, Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

Kononnya, SPR yang sepatutnya membuktikan gambar-gambar tersebut sebagai satu fitnah. Pihak yang menuduh pula tidak perlu berbuat apa-apa?

Ni sistem keadilan jenis apa pula yang dipakai oleh ANJING-ANJING Pakatan Rakyat nih?

Masa video Chinadoll Anwar Ibrahim, kutukan PKR terhadap Lim Guan Eng,dan segala macam video serta audio yang lain membabitkan para pemimpin Pakatan Rakyat, lain pula teori dan kaedah yang dipakai. Bila terkena kat batang hidung, lain pula yang diteorikan.

Bukankah SPR dah jawab semua fitnah tersebut dan menerangkan serta membuktikan bahawa segala bukti-bukti berkenaan adalah lakonan semula, satu penipuan dan pemerdayaan semata-mata? Mengapa pula ANJING-ANJING PAKATAN langsung tak boleh sanggah penjelasan SPR? Mengapa pula diminta SPR yang membuktikan segala bukti bangang yang mereka kemukakan itu sebagai fitnah?

Sepatutnya, merekalah yang membuktikan bahawa segala bukti yang dilampirkan adalah tulen, bukannya reka-rekaan, buat-buatan, dan tipu perdaya? Apatah lagi, beberapa pemimpin mereka sendiri telah menafikan segala kejadian yang mereka momokkan sebagai penipuan SPR itu. Para pemimpin mereka sendiri, menafikan bahawa kejadian black-out tidak berlaku. Bahkan perjalanan PRU-13 di kawasan masing-masing berjalan lancar tanpa sebarang perkara yang was-was dan boleh dicurigai.

ANJING-ANJING Pakatan yang kuat sangat menyalak... buktikan terlebih dahulu fitnah anda. Kemudian, menggonggonglah sepuas-puas hati. Jangan sibuk nak suruh orang sanggah tapi anda sendiri gagal sepertimana Anwar Ibrahim yang tidak dapat menampilkan bukti kononnya berlaku BLACK-OUT sehingga perlu mengarahkan konco-konconya membuat laporan polis tentang DAKWAT KEKAL pulak!!!

Kalau dah dasar ANJING, sampai bila-bila pun, ANJING SAJALAH TARAFNYA!!!

Sumber theflyingkick

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...