Pages

Thursday 2 May 2013

TERHANGAT!!! MAHATHIR PATUT MATI SAJA - ANWAR




Tun Mahathir Perlu ‘MATI SAJA’ – Anwar Ibrahim

Inilah dia peribadi paling mulia pemimpin yang ‘disanjung’ oleh pencacai pakatan diluar sana. Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim baru-baru ini meminta agar Tun M berhenti dari turun berkempen untuk BN kerana menurut Anwar, Tun M sudah nak mati. Dalam satu ceramah di Segamat, Johor, ketua umum PR bertindak celupar dan melampau batas apabila beliau berkata Tun Mahathir patut “mati saja” daripada berkempen untuk BN.



Sekurang-kurangnya, jika Tun meninggal pun dia telah banyak berjasa demi agama, bangsa dan negara. Jadi ini semua kata-kata Anwar yang kalau dia mati, dia akan kempunan sebab tak dapat jadi PM.

Kami rakyat Malaysia yang tahu mengenang jasa dan khidmat Tun M sentiasa mendoakan agar Tun dilindung dan dirahmati Allah swt. Tun sentiasa dikurniakan kesihatan dan kekuatan yang setimpal untuk beliau.

Inilah dia, pemimpin yang nak dipilih oleh puak-puak PKR, pemimpin Islam yang mendoakan kematian dan keuzuran orang lain. Seharusnya, Anwar kena melihat dan menimbang balik dosa dan kesilapan yang pernah dilakukan beliau ketika berada di atas muka bumi ini.

Ini tidak, sibuk nak mencari kesilapan orang lain, membuat fitnah keatas UMNO dan memperlekehkan hukum Allah dengan ingin membawa pluralisme dan liberalisme dalam negara.

Benda yang haram pun nak dihalalkan, inilah Anwar. Tak terkejutlah dengan kenyataan Anwar kali ini, sudah pasti beliau masih berdendam dengan Tun M kerana beliau berjaya menumpaskan kerjaya licik Anwar dahulu dengan mengesannya lebih awal.

Tun juga yang mengheret Anwar masuk ke dalam penjara dan menjalani kehidupan sebagai seornag banduan. Jadi tidak mustahil adanya dendam Anwar kepada Bapa Permodenan negara yang satu ini.

Beliau juga yang lantang menyelar segala tindak tanduk Anwar dan mendedahkan masalah moraliti yang mengulit kehidupan dan peribadi calon bagi kerusi Permatang Pauh itu. Anwar pasti tidak suka dengan keadaan ini.

Anwar melihat Tun M sebagai individu yang menghalangnya untuk mara ke Putrajaya kerana orang tua bijak itu sudah tahu dan dapat memabaca segala taktik kotor beliau untuk mentadbir negara.

Tun M tahu bahawa Anwar bukan seorang pemimpin yang baik dan boleh menghancurkan negara dalam sekelip mata, sebab itu Anwar mahu Tun M mati. Sebab Anwar tak mahu segala apa yang dirancangnya selama ini boleh musnah dek kerana kepintaran dan kewarasan individu bernama Mahathir Mohamad ini.

So, boleh dikonklusikan di sini, Anwar sebenarnya tension sebab Tun M tahu segala gerak geri dia, dan inilah penghalang utamanya. Sebab itu dia berani cakap macam itu.

Ingatlah jasa Tun M kepada negara, kalau bukan kerana beliau, kita tidak akan sesenang dan semaju sekarang. Kalau dulu banyak tentangan yang dihadapinya, sekarang ramai yang bersyukur atas nikmat Allah yang ada melalui idea dan keberanian Mahathir membawa nama Malaysia ke mata dunia.

Anwar, sudah-sudahlah tu nak menyebar dakyah kamu. Mohon maaflah kepada semua yang oernah anda sakiti. Tidak semua orang kita boleh senangkan hatinya, tetapi sekurang-kurangnya cubalah berusaha untuk menyenangkan orang lain.

Sumber suaragenerasibaru

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...